بسیاری از ما با آغاز فصل پاییز و زمستان به این فکر میکنیم که چه لباس هایی و چه ست هایی را برای این فصل تهیه کنیم که کمد لباس هایمان آن تنوعی که دلمان میخواهد داشته باشد و از طرف دیگر با استایل و مد روز هم همراه باشیم.
در این مقاله سعی میکنیم ترند های پاییز و زمستان ۱۴۰۲/۲۰۲۳ را به اشتراک بگزاریم و با چند استایل کژوال امسال آشنا شویم.

 

  • ژاکت خلبانی سبز زیتونی

               

ژاکت خلبانی سبز زیتونی که ژاکت اسپورت بحساب می آید را احتمالا امسال در بیشتر فروشگاهها خواهید دید.این ژاکت ترند امسال برای خانم های خوش پوش و ورزشکار شده است که استایلی خیابانی و کژوال را به فرد می دهد و به راحتی با شلوار های جین آبی و کتونی های اسپورت ست می شود.

  • کت چرم تو خز کوتاه

این کت زیبا که امسال به همه ی فروشگاهها راه یافته پایه ثابت فشن شو ها و استایل های خیابانی امسال است. این کت زیبا با یک جین بوت کات و یک بوت پاییزی مناسب استایل شما را کامل و بروز میکند.

  • گوشواره های حلقه ای لوله طلا

   

اگر آخرین اپیزود Only Murders In The Building را دیده باشید ممکن است سلناگمز را در حال تکان دادن یک جفت کوشواره های لوله طلایی دیده باشید. این گوشواره های کلاسیک جاودانه بازگشته اند. اما این گوشواره های حلقه ای وزن بیشتری نسبت به حلقه های بسیار نازک نازک قدیمی دارند . این ترند پاییزی را در همه جا می توانید پیدا کنید. از جواهر فروشی های فانتزی تا سایت آمازون که آن را راهی آسان برای بروز رسانی کمد لباس پاییزیتان میکند.

  • دامن ماکسی جین

 

  • پالتو سوییت بلند

پارچه سوییت که پایه ثابت فصل پاییز است را امسال بیشتر از قبل بر تن مدل های معروف میبینیم و دلیل آن هم بافت نرم و لطیف این پارچه و تنالیته رنگی کامل این پارچه است. پالتو های بلند سوییت را با بوت و یا کتونی های مناسب پاییز میتوانید ست کنید.